8 Ocak 2015 Perşembe

İlk post,ilk kar.


 İlk post, ilk kar. Hava buz keserken dershane yolunda çektim bu resimleri. Blog yazmayı çok özlediğimi şu satırları yazarken bile hissedebiliyorum. Kelime dağarcığı okuyarak ve yazarak gelişiyor kesinlikle. Finallerin bitmesiyle itibaren yarım bıraktığım roman ve blog yazılarına devam edeceğim. Ayrıca insanın eski postlarını okuması da o kadar çok zevkli oluyor ki. Haftada bir kez kesinlikle yazmaya çalışacağım. Dizi,film ve okuduğum kitaplar konular dahilinde olacak. Sevgiler.

17 yorum:

  1. Merhaba! Ben de yeniyim buralarda. Gerçi bloglarda okuyucu olarak gezinirdim. Ama kendi bloğumu yazmak için cesaret toplamam biraz zaman aldı. Hoşgeldiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için teşekkürler ^^ evet biraz cesaret meselesi :) sizde hoş geldiniz ^.^

      Sil
  2. merabaaaaa. ne güzel fotolaaar :) hoşgeldin kiiiii :)

    YanıtlaSil
  3. Emine'cim sana katılıyorum insanın eski postlarını okuması bir harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :) bu arada bloğuma hoşgeldin.. sevgiler..

      Sil
  4. Bloguma izleyici olduğun için teşekkür ederim öncelikle umarım bol bol yazı yazarsın ben de okurum takibe alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoş geldin bloğuma :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun blogun :)

    YanıtlaSil
  6. bu girişin çok tatlıydı ama yaaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzümü güldürdün sağolsın :) diğer postlarım çok mu kötü ya :(
      kitap yazarı birisinin benim bloğuma yorum atması beni çok mutlu ediyor.
      senin postlarına da yorum atmak istiyorum ama çekiniyorum çok şairane bir tavrın var yazdıklarım komik olur diye yazamıyorum. değerli yorumun için teşekkürler sevgiler..

      Sil
    2. aaa baksana amaaa ben de neden hiç gelmiyo yoruma diyodum yaaaa boşver kitapları felan ama nerem şairane yaaaa sen yorumları okumuyon galibaaaa ay bak bi ara oku yorumlaşmaları blogumda. ya ben de yorumcular da hep güleriz çocuk gibi kıkırdarız ki. ay bende şairane tavır hiç ama hiç yok ki yaaaa. allam komik olsana en güzeli ki. yani ben sana gelip hiç şairane yorum mu yaptım ki amaaa.

      hayııır bi de bak şunu demek istedim ki. çok yazmadın ya ilk postuna ve fotolarına bi daa baktım şirin geldi ki işteee. ama öle şairane bi hava filan yaptıysam sana özür dilerim kii :) bak ben sana du arkadaşlarımızı da getiririm kiii yaaa :) şirincikleri senin gibiiii allam yaaa :)

      Sil
  7. ayrıcaaaa düş gezgini güncesi ne kadar güzel bi isim ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe teşekkür ederim :) aslında başlık için baya düşündüm eski bloğumda da bu ad vardı bunu koydum :) tamam bundan sonra yorum bırakıcam ama saçma sapan olabilir :) evet gülmek güzel şey gerçekten :) ya aslında ben şirin bi temam olsun konular ilgi çekici olsun istiyorum :) okuyanların dikkatini çeksin istiyorum az ama öz post olsun istiyorum :)

      Sil