13 Temmuz 2015 Pazartesi

Neler izledim? Dizi önerileri.


1-KİLL ME HEAL ME- İşte gerçek oyunculuk! Kimlik bozukluğu yaşayan bir zengin ve onun etrafında koşan bir psikiyatri uzmanı. Dizide karakterler o kadar güçlü ki dizinin etkisinden kurtulamadım 1 hafta. İzleyin izlettirin dediğim dizilerden. 
2-LETS EAT 2- Bu diziyi açken izlemeyin :) 1. sezonu da beğenerek izlemiştim ama 2. sezon içerik ve oyuncu değişikliğiyle daha da güzel olmuş :)
3-PRODUCER- Tv şovları düzenleyen 3 yapımcı+ 1 ünlünün aralarında yaşanan aşk ikilemi ile dizi şekilleniyor. Bana göre oyuncu kadrosu ile çok sevildi, senaryo konusunda çok eksikti.
Nasıl sıralama olacak derseniz 1>2>3 :) En iyisi kill me heal me başlayın :) sevgiler..

10 yorum:

  1. kill me heal me izlicem taam :) bi de ı hear your voice deki lee jong suk çok sevdim yaa. onun dizilerini de izlicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada şu sayfa türkiye fan sayfası taze haberlerini paylaşıyorlar :) https://www.facebook.com/LeeJongSukTurkey

      Sil
  2. Producer nedense beni pek sarmadı ama bir ara zorla da olsa boş vaktimde izleyeceğim. Diğer iki dizi zaten bittiğinde içimi hüzün kapladı, umarım Let's eat 3. bölümü çıkar ve oppamız dizide rl alarak devam eder :)
    Bu arada Kore Kozmetik ürünleri hediye edeceğim ilk blog çekilişime katılım ve desteğinizi beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke keşke 3. sezonu çıksa :) bence devam edecek ama :) bende şimdi sana uğruyorum sevgiler...

      Sil
    2. bu arada inst. yok katılamayacağım maalesef :(

      Sil
  3. Kill me Heal me çok iyiydi gerçekten, bitmesin istediklerimdendi ama yine de bu tip dizilerin tadında bırakılması güzel. :)

    YanıtlaSil
  4. Kmhmyi izledim ama diğer ikisini izlemeyi hep erteledim . . . Benim için önemli olan şey senaryo olduğundan büyük ihtimalle producer'ı izlemeyecegim fakat lets eti izlemek isterim. Bi sorum var, lets eat 1 mi daha güzel 2 mi? 1.sini izledim de 2. Kaldı öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. si güzel ama baş roldeki kız değişiyor bence daha iyi ama 2 :)

      kesinlikle haklısın çok dizi var önemli olan senaryosu güzel mi değil mi :)

      Sil