30 Mart 2016 Çarşamba

Tiyatro / Grönholm Metodu

Merhaba. 'Grönholm Metodu' adlı oyunu ön sıralardan izleme keyfine eriştim.Bilmeyenler için, devlet tiyatro biletleri 13 gün önceden satışa çıkıyor, tabiri caizse peynir ekmek gibi satılıyor. Hızına yetişmek ne mümkün, anında doluyor salon, özellikle akün sahnesi, büyük, küçük tiyatro.
                                   

Büyük tiyatroyu hep sevdim, bana sanki büyülü bir yermiş gibi geliyor hep. Oyunumuza gelecek olursak; Cüneyt Mete, Ünsal Coşar, Gökçe Yersel, Nur Yazar iş görüşmesindeki karakterleri canlandırıyorlar. Oyuncular tek kelimeyle harikaydılar. B-a-y-ı-l-d-ı-m. Dekor sade, sahne geçişleri arasındaki ışık efektlerini ben çok beğendim.Size de tavsiye ederim.Gidin görün. Oyunu annemle izledik, ardından bu gazla gidip 'teneke' oyununa da bilet aldım. Ben kardeşimle izlemiştim, bu sefer tüm ailecek izleyeceğiz. Sevgiler..

1 yorum:

  1. I love visiting the theater, watching live performance. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil