24 Ocak 2015 Cumartesi

Üniversitemde Kore günü.


Bloğumu daha açmadan önce (4 aralıkta) üniversitemde Kore etkinliği düzenlendi.Tabi ben ışık hızında oradaydım :) Biraz etkinlikten bahsedeyim zira ben halen o günü heyecanla herkese anlatıyorum. Meğerse bizim üniversitede Koreli bir kız okuyormuş.Onun başka şehirden arkadaşları geldiler ve stantları kurdular.
Maske ve yelpaze sanatı, Hanbok giyimi, kimbap ikramı vardı. Hanbok Korenin geleneksel giysisidir. Giydim ve resim çekindim çok mutlu oldum. Kimbap daha önce evde denemiştim ama yosunlu değil krepli. Yosun çok değişik bir tat veriyormuş çok beğendim. İnşallah her korefanı benim gibi böyle güzel bir fırsatı yakalar.Sevgiler..


39 yorum:

  1. Aa harika Kore ye gitmeden yemeğini tatmak kıyafeti denemek ne güzel.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzeldi :) ülkeleri tanımak özellikle böyle etkinliklerde çok güzel :) sevgiler..

      Sil
  2. Kore çok merak ettiğim ülkelerden biri, gitmeden tanımak ne güzel =)

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel ya :) ama yosun bızım damak tadımıza cok uzak galıba deneyen ve seven duymamıstım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişik bir tat ama yinede sevdim ben :)

      Sil
  4. Ne güzel bir deneyim olmuş…
    Kore Gazisi bir dedenin torunu olarak o deneyimi bende yaşamak isterdim doğrusu…
    Kıyafet de pek şirinmiş…
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. whaa tesadüfe bakın ^^ benimde dedemin babası kore gazisi.
      bloğuma hoşgeldiniz sevgiler..

      Sil
  5. Cok gormek istedigim yerlerden biridir Kore...Gidemeseniz bile deneyimlemis oldunuz..Sanslisiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet çok güzel bir deneyim oldu :)

      Sil
  6. Güzel bir etkinlikmiş.

    YanıtlaSil
  7. ne cici bir gün olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  8. kimbap ın tadını çok merak ettim açıkçası. suşiye benzettim. bayıla bayıla yiyorum suşiyi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadı benziyor gibi gibi :) yosun denizimsi bir tat veriyor balık olmasa da :)

      Sil
  9. Size de güzel bir gün olmuş farklı bir kültür tanımışsınız..

    YanıtlaSil
  10. Bu arada ben de beklerim bloğuma..sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. eminim çok eğlenceli geçmiştir.

    bu arada bende yeni bloguma beklerim;

    http://buseilehayat.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. wawwwwwwwww bu ne güzel bir haber böyle hep bi Koreli görmek istemişimdir. Filmleri mi etkiledi beni ya da kültürleri mi sanırım Koreli bir kız görsem aşık olurum hemen :D Çok şanslısın... Börülce soslu erişte var mıydı :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) evet çok şanslıydım ilk korece konuşma deneyimimde oldu süperdi :) erişte yoktu kimbap, yeşil çay ikramı vardı :) bloğuma hoşgeldin bende seni takipteyim sevgiler..

      Sil
    2. Hoş bulduk Emine... valla şanslısın... Umarım birgün ben de yaşarım bu şansı...

      Sil
  13. son yazımda varsın kiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) yeni başlayan blogları desteklemen gerçekten çok hoş :)

      Sil
  14. çok güzel. Korelileri çok seviyorum. Dizilerinin de sıkı takipçisiyim
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende :) sizde çok güzel şeyler dikiyosunuz ah yetenek olsa bende yaparım ama yetenek yok işte :)

      Sil
  15. Ne güzel bir deneyim olmuş. Bu arada uçusan kalbinize de bayıldım :D www.acemiden.com

    YanıtlaSil
  16. Değişik ve güzel bir deneyim olmuş...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Kıyafet çok cici, bir de üç kalbe bayıldım :) bende sayfama beklerim düş gezgini ;)Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizi takipteyim :) bloğuma uğradığınız için teşekkürler sevgiler..

      Sil
  18. Yeni kültürleri tanımak ne hoş, emeğinize sağlık !
    Blogunuzu etkinlikte görüp GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil