19 Nisan 2015 Pazar

Tiyatro/ 'Teneke'


Tiyatro aşığı olan ben, yakın arkadaşlarıma da bilet aldım ve  6 kişilik bir grupla tiyatroya gittik. Büyük tiyatronun atmosferi çok güzel her gidişimde hayran kalıyorum. Biletler satılmaya başladığı an tükeniyor. Biraz arkalarda kaldık diye endişelenmiştim ama salonun ses akustiği ve koltuk dizilimi çok iyi olduğu için hiç rahatsız olmadım.
Bu arada tiyatronun ismi 'teneke' idi ve oyunculara, konuya hayran kaldım. Ankara dizilerinde oynayanlar vardı bu ayrı güzel oldu ekranda gördüklerimizi yakından görmüş olduk.
Tiyatro çıkışı gençlik parkında yediğimiz dondurmanın tadı hala ağzımda. Yakın arkadaşlarınla birlikte olunca gün çok eğlenceli geçiyor.Kendinize iyi bakın sevgiler..

10 yorum:

  1. yolun düşerse ve fırsatın olursa İstanbul'a gelip Phantom Of The Opera'yı görmeni isterim, biraz kazık ama ön sıralarda bir yer bulursan çok keyif alacağından eminim:) selamlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam :) önerin için teşekkürler :) keşke öyle bi imkanım olsa ama malum öğrencilik :/ sınav,ders vs.. zaman yok ama ileride gitmek isterim :)

      Sil
  2. büyük tiyatro bilirim tabii. teneke, yaşar kemal de mi yaa :) ayy ankara çok severim. papazın bağına gitseneeee :) sonra bak hamamönüne :) ay dur daha söylerim ki yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaşar kemal :) oyun çok güzeldi :)

      Sil
  3. son yazımı gördün müüü:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel, uzun zamandır tiyatroya gitmiyorum:(

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :) bende sizi takipteyim sevgiler..

      Sil
  6. Tiyatroya gitmeyeli o kadar çok oldu ki..Özlediğimi fark ettim :)
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.
    http:\\yagmur-serhats.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bende sizi takibe aldım sevgiler..

      Sil