24 Kasım 2022 Perşembe

My Liberation Notes.

 Bir buçuk senedir izlediğim dizi/filmleri bitince dc kanalıma yazıp yanına minik notlar yazıyordum. Sanırım sadece kendim okuduğum için yer yer argo ve garip şeyler yazdığımı fark ettim. Tekrar bloğuma izlediğim şeyleri yazmak iyi olacak sanırım, blog aşeriyorum.


3 kardeşin hayat hikayesi. Eğer normal plazmo gibi düşünseydim alkolik abimizin ve kızın hikayesini çekseler 15 bölüm sadece daha iyi olur derdim. Ama bu insan hikayeleri anlatan bir diziydi. Abisinden hiç hoşlanmadım sadece abisinin sahnelerini x2 izledim, sanırım hayat görüşü zerre ilgimi çekmedi. Şu Seuldeki sürekli sevgili değiştirip eğlenen kızdan da nefret ettim. Alkolik abi+kız baya sağlamdı ilişkilerini derinden anlayabiliyordun evet buhranları yerli yersiz içimi baymadı da değil. Seul'deki halleri gerçek bir aşk buluşması mıydı yoksa kafayı yedik modu muydu? Dizi ostları aşırı özensizdi bana göre.Dünyanın neresine gidersen git anne babalar aynı. Salın bi yetişkinleri oğlum ya artık! Evet my mister ve late night restaurant havası vardı bu dizide. İnsanlara ve hayata tahammülü, ilgisi, mutluluğu kalmamış iki insanın karşılaşması ve tapınması diyebiliriz :)


4 yorum:

  1. eski blogçuları hatırlatırım sanaa zaman içinde, var devam edenler, etkinliklerimiz de vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim, çoğu hatırladığım kişi bırakmış yazmayı. Etkinliklerinizi de takip etmeye çalışacağım teşekkür ederimm

      Sil