7 Mart 2023 Salı

The Sound of Magıc / Moonfall / Turnıng Red

 

 The sound of magic

6 bölümlük, her bölümde 2 yada 3dklık müzikaller bulunan, bir sihirbaz ve fakir kızın etrafında gelişen olaylar dizisi. Abi her zaman diyorum millet olarak korelilere çok benziyoruz. Ekranda ya en uç nokta fakirlik en uç nokta zenginlik hep hoşumuza gidiyor :) Diziyi izlerken kıza hep çok üzüldüm yüzünün gülmesini istedim. Babasını sonda affettiği içinde çok kızdım. Sihirbazımız efsaneydi, keşke 2. sezonu da gelse izlesek.

Moonfall

Dünya felaket senaryoları getirin izleyelim fanclub olarak filmi beğendim. Ay dünyaya yaklaştığında aşama aşama etkilerini göstermeleri hoşuma gitti. Sonu saçmalığa bağlanacak pof dediğim an iyi toparladı. 

Turnıng red

Animasyon bağımlısı ben yaş gözetmeksizin her şeyi izlerim, bunu nasıl gözden kaçırdıysam anlamadım. Konusu 13 yaşındaki mei mei kızımızın annesi ile olan çatışması ile şekilleniyor. Aileden gelen laneti çözmesiyle ilerliyor, tatlı bir filmdi.

  

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder