4 Nisan 2023 Salı

The Sea Beast / 2 Hearts / Barfi!

                                                                   The Sea Beast

Deniz canavarları ile insanların savaşını konu alan 2022 yılı çıkışlı animasyon. Ben yeni izledim ve beğendim. Büyüklere de hitap eden bir film olmuş. Devam filmi gelecekmiş.

                                                                       2  Hearts

Duygusal film izleyim oturup ağlayım ritüeli tamamlandı şükür. Kesinlikle dokunaklı bir hikaye idi. 2 hasta insanın yollarının nasıl kesiştiğini onların aşklarını tutkularını anlatıyor.

                                                                           Barfi!

Filmin son 15dksında diyaloglar beni çok etkiledi. Gerçek aşkınız için her şeyi yakıyorsunuz sonra o da gerçek aşkını buluyo diye seviniyorsunuz uzaktan izliyorsunuz sen nasıl bir kraliçesin aga. Oyuncuların hepsi çok ünlülermiş ben tanımıyordum şok. 

Eski izlediğim ve not aldığım  dizi/film listelerini buldum geçen gün. Yeni listeyle birleştirip buraya atacağım bakalım neler izlemişim senelerce, görmek hoş olacak. İyi günler zaundan sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder