24 Nisan 2023 Pazartesi

Thirty-Nine / Brigsby Bear / Uyumsuz serisi, Yandaş


                                                                         Thirty-Nine

39 yaşındaki 3 yakın kız arkadaşın hikayesi. 12 bölüm ağır dram içerir. Birinin öleceği şakk diye yüzümüze vuruluyor ilk bölümden. Cidden bi insan ağlak olduğu halde neden drama izleyip kendine eziyet eder apaçık örneğiyim. Son bölümdeki liste olayı ve konuşması beni mahvetti. Doktor kız ve sevgilisi çok hoşlardı, olgun aşk nasıl yaşanır izledik. Şöyle bi erkek amin ty.

Brigsby Bear 

    Tatlı bir filmdi. Çocukken kaçırılan ve dış dünyadan izole yaşayan başrol küçüklüğünden beri aynı tv programını izlemiş. Dış dünyayla tanışmasını ve ayı filmini bitirmesini anlatıyor. İlk 15dk aşırı kek film mi demiştim ama sonradan duyguyu iyi verdi.

      Uyumsuz serisi, Yandaş 1-2-3.filmler

Evet yine geldik senelerce 1. filmi tekrar tekrar izleyip sonunu asla izlemediğim film serilerine xd Sonunu böyle tahmin etmemiştim zaten yönetmen olmadığı için 4. film çekilmemiş bile. Eminim kitabı bin kat daha iyidir, konu çok iyi ama oyuncular 4 dışında kek. Evet fedakarlar o kutuyu saklamasalardı uyumsuzlar erkenden özgürlüğüne kavuşup dış dünyayla bağlantı kurabilirdi. Kitapta ne oluyor bilmiyorum ama saklamamaları gerekiyordu bence. (sonunu öğrendim keşke filmi çıksaymış hü)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder