10 Nisan 2024 Çarşamba

Marry My Husband


Marry My Husband

Bir dizi düşünün -deccal milleti çekemeyen para düşkünü hırslı- bir hatun var. Diyorum ki dizide daha ne kadar kötü olabilir diğer bölüm x2 kötülükle geliyor yüzsüzella. Hele sonlara doğru bir hatun daha geliyor insanlığa zülüm çektirmek için inmiş yeryüzüne.

En yakın arkadaşımızın, kocamızla ilişkisini (üstüne hastayken )öğrenip ölüyoruz. Gözümüzü bi açıyoruz 10 sene öncesine ışınlanmışız evlenmemişiz her şeyi kurtarma şansımız var. Dizinin fantastik yönü güzel bağlanmıştı hiç iğreti değildi.

Dizinin genel olarak hiçbir bölümü sıkmadı. En beğendiğim bölüm ise 13. bölümde yalak sumi'nin gerçek yüzünü çekinmeden anlatıp çığlık çığlık olmasıydı. Nasıl keyiflendim anlatamam. Kudur delir ezikella. Kız resmen leş hayatının suçlusu ji won demiş tüm hayatını onun mutlu olmasından nefret ederek geçirmiş :) Gerçek hayatta zorbalık iddiaları'da dönüyor bakalım ne olacak.

Life Update; Şaka gibi ama iş buldum ve  2 aydır çalışıyorum. 2 Ay bana 6 ay gibi geldi. İşe başlamamdan beri takım arkadaşlarım sürekli birbirine hastalık bulaştırıyor hep hastayım :(  Güzel bir pc alacağım ve kendime en güzel doğum günü hediyem olacak. İki ayda sadece 1 tane dizi izleyebildim. Baharı güncel olarak takip ediyorum. Nisan ayındayız ve 2024 hedeflerimin çoğunu gerçekleştirdim bile. Daha güzel hedefler koyacağım ve bloğu asla bırakmayacağım hadi bakalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder