10 Haziran 2023 Cumartesi

Avatar 2 / A Pice Of Your Mind / Bakuman

                                                                               Avatar 2

 Sanırım devam filmleri laneti diye bir şey var. İlk filmde evreni tanımanın tadını geçemiyorlar sanki. Kötü kahramanın ölüp geri gelmesi ve intikam araması çok sıkıcıydı. Hikayeyi klişe yazmak için çok uğraşmışlar gibi. Efektler ve evreni daha çok görmek güzeldi sadece. 

        A Pice Of Your Mind

Sessiz sakin yavaş ilerleyen bir diziydi. İnsanların seslerinin yapay zekayla cihaza aktarılıp duygularla, olaylarla tetiklenmesi güzeldi. K drama sağ olsun bu teknolojik güzelliği bile drama bağlamışlar şaşırdım mı hayır. Diziyi izlerken içimden pof ne çok iç buhran geçiriyorlar kesin su grubu burcu hepsi demedim değil. Eskiden izlediğim yavaş diziler gibi içine çekmedi, sonunda aşırı sıkıldım. Hele kızın sonda mektupta kocamda kocam demesi... Eeee kardeş sen sadece vicdan azabı yüzünden dolanmışsın. Madem kocanı desteklemeye karar verdin çok da seviyorsun niye kötü davrandın surat salladın kocişine anlamadım...  Dizide iki kızında karşılıksız aşk görünce çölde vaha gibi onlara tutunmaları. Dizi bana huzur değil toxic travma verdi. Yan rollerdeki kişileri ana rollerden daha çok sevdiğim bir dizi daha.

 Bakuman

Manga çizeri olmaya çalışan 2 genci anlatıyor ve gerçek hikayelerden esinlenilmesi çok şirin. Karakterlerine güzel bağlıyor ve son 4 bölüm çok güzeldi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder