10 Temmuz 2023 Pazartesi

Hunger / Nımona / Just My Luck

                                            

Yaz gelince ağır şeyler izleyesim gelmiyor. Çıtır çerez konfor filmlerine sarıyorum hep canım blog.

      Hunger

Film aile dükkanında çalışıp yemek pişiren kızın, ünlü bir şefin ekibine katılması ile şekilleniyor. Filmi çok beğendim tabi ki baş şefe itina ile sinir de oldum. Ama açlık kavramını dinleyince hak da verdim. Başroldeki kızı çok sevdim film uzun olmasına rağmen her saniyesi izletti bana.  2. şefin 'seni gördüğüm an benden iyi olduğunu anladım, bu yüzden kıskançlık yaptım' demesi pof erkekler yine yoruyor arkadaşlar. Son yemek düello sahnesi baya sağlamdı.

     Nimona

Nimonayı sevmemek elde değildi. Film ilk 20dksında çok basit gibi görünse de şövalye ve Nimona arasındaki bağı güzel gösterdi. Arcane animasyonlarına bir tık benziyordu tekniği. Tek isteği kabul görmekti niye dışladınız yavrumu. Kızı ve şövalyeyi çok sevmeme rağmen geri kalan karakter ilişkilerini hiç sevmedim. 

      Just my luck

Eskinin komedi romantik filmleri çok şirin ve izlemesi akıcı oluyor hep. Senelerdir mıç mıç aşk ne ya ıyy diyerek kaçtığım kategoriyi yeni yeni izlemeye başladım. Chris ne tatlıydı be, yerim onu. Çok şanslı bir kadınla çok şansız bir erkeğin karşılaşmasını anlatıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder