17 Ağustos 2023 Perşembe

Barbie / Bo-ra! Deborah / Blind Side

                                                                 

     Barbie 

Bir beklentim olmadan gitmiştim çünkü pr filmi ve konu çerez. İlk yarı beklentimin üstündeydi. Filmin en sevdiğim yeri Ken'in ataerkilliği öğrendiği kısımdı. 2. yarı eee bu filmi anlamlı bir mesaj vererek bitmemiz gerekiyor son 30 dk çabukkk demişler gibiydi.

      Bo-ra! Deborah

Uzun zaman sonra ilk defa güncel bir k-drama bitirdim (Halen 3 4 sene önceki izlemediklerimi izliyordum) Bu kdrama sektörü yeni jenerasyonu yakalamak için klişeleri bile sıkmayacak hale getirmişler helal vallahi. Diziyi genel olarak beğendim. Hani kore dizisinin son bölümünde yüzünüzde salak bi gülüş olur ve çiftin bir araya gelişini uwu bir şekilde izlersiniz ya, öyle idi. Flört, sevgililik, evlilik, boşanma gibi her aşamadan çift içeriyordu. (Başrolün kız kardeşinin aşırı bomboş olması dışında) Dizi sosyal medyada ilişki koçu olarak ünlü olan kitap yazarı Bo ra'nın aldatılmasıyla ilerliyor. Eski sevgilisi ile ayrılık aşaması mükemmel anlatıldı. İlişkinin her basamağını güzel gösterdi dizi bence.

   Blind Side

Gerçek bir yaşam hikayesinden uyarlanan spor/dram/başarı filmi. Ailesiz ve kötü durumda olan bir siyahi çocuğun zengin aile tarafından evlat edinip desteklenmesi ile ilerliyor. Ve çocuk Amerikan futbolunda yıldız oluyor. Filmin sonunda ve başında gerçek hayattan video ve fotoğrafları göstermeleri güzeldi. Çok akıcı bir filmdi, keşke herkes buradaki anne gibi merhametli ve empati sahibi olabilse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder