11 Eylül 2023 Pazartesi

King The Land / Mask Girl / No Hard Feelings

King The Land

İkisi de idollükten oyunculuğa evrilmiş başrollerimizle 16 bölümlük dizimiz. Otel sahibinin oğlu ve çalışanın romantik yolculuğunu izliyoruz. Klişenin dibi olsa da sarıyor. Vay anasını bir erkek bir kadını nasıl bu kadar düşünceli ve romantik sevebilir anca rüyamızda görürüz diye iç çektik mi? Evet. K-drama erkeği yine yoruyor arkadaşlar, romantiklikten ama xd Son 5 bölümü x2de izledim. 3 kızın arkadaşlığı aşşırı tatlıydı. Kafa dağıtmalık ağır konulu dizi aramıyorsanız izlenir.

Mask Girl

O kadar çok kesiti sosyal medyada döndü ki 7 bölüm bari izleyim hemen dedim. Beğendim ve Nana pro oyuncu olmuş artık çok iyiydi. Halmoniy vampir mübarek ölüp ölüp kalktı kadın. Teyze oğlun taciz etti hala karıncayı incitmez diyorsun kes bi ya. Eşyalarını görüp üzerini örtüyor ya çıldırmalık. Asla kendi oğlunun nasıl birisi olduğunu anlamamışsın, kendi kafanda oğlum şöyle bi profil deyip milletin hayatını zindan ettin pü. Kıza üzüldüm, yer yer sinirlendim 7 bölümü akıcı mıydı evet. Başımıza ne geliyorsa çocukluk travmalarımız, okulda-sosyal medyada gördüğümüz zorbalık ve baskıcı ailelerin yaptığı izlerden geliyor. 

No Hard Feelings

Jennifer ablanın son filmi. Çıtır çerez izlemesi rahat bir komedi filmiydi. Güldürdüğü sahnelerde oldu. Evi satılmasın diye 19 yaşındaki bir ergeni tavlamaya çalışmasını anlatıyor. Bu kadını çok seviyorum o yüzden filmdeki hiçbir şey gözüme batmadı.

Ne çok şey izledim bu haftalarda. Senelerdir x2 hız izlediğim için her şeyi tüketmiş gibi hissediyorum. Bir süre dizi bırakıp sadece listeme aldığım filmlere odaklanacağım. 

6 yorum:

  1. oh senden film dizi seçmek kolaylık yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2015deki yazımda da yorum atmıstın şimdi de üşenmeden uğruyorsun senin küçük blogları desteklemene bayılıyorum💙💙

      Sil
    2. küçük blog yok öyle bişi, blogun güzel ayolcum :) sendeki film ve dizileri dolaşıyom da bişi istesem senden yaa, bu dizilerden filmlerden en iyileri en sevdiklerini yazsana liste halinde, yazı olarak veya yorumda yani burda, daha kolay şeçeyims :)

      Sil
    3. Hemen yazayım tabi ki aralarından seçersin
      Dizi olarak=
      -Geçmişe göz kırpayım saray entrikası kafam kaldırır moddayım diyorsan Moon Lovers-
      -Bolca güleyim daha günümüze yakın şeyler izleyim diyorsan Business Proposal veya Clean with passion now
      -Zengin aile draması canın çekerse Curtain Call izleyebilirsin.
      Film olarak ise en sevdiğim film Queen adında netfilixte bulunan bir hint yapımı. Düğünü iptal olup balayına tek başına giden bir kızın macerasını anlatır. Umarım önerilerimi seversin^^

      Sil
    4. saool :) moon lovers izledim, en sevdiklerimden bu dizi yaa :) bir de şey var, muhteşem kraliçe, o da çok çok iyi :) diğer hepsini izlerim. hint filmleri çok keyifli yaa ama dizilerini izleyemiyorum :)

      Sil
  2. son yazımdaki kore dizilerine baksanaaa :) ayy özellikle one day off yaaa :)

    YanıtlaSil