30 Eylül 2023 Cumartesi

Elemental / Ghosted / Renfield


Elemental

Bu animasyona aşırı yükselmiştim niye hiç beğenmedim ya. Kafamda büyütmüşüm sanırım. Sonu çok fazla tahmin edilebilir ve sürekli baba problemleri tekrarı aşırı sıkıcı geldi. Filme her 10dk da bir 'ama o babamın dükkanı her şeyini ona verdi' deniyor. Aile hikayesi de aşırı özensiz işlenmişti. Felaket oluyor ama tek taşınan aile bizimki komedi. Lan koskoca şehri su basıyor diğer elementler  neredesiniz yardım edin dedirtti. Keşke ana ikili arasında daha çok geçseydi konu. Tek beğendiğim kısmı su ailesinin her şeye ağlamalarıydı :)  Benim Disney filmleri beğenme kriterimi geçemedi (açıp tekrar izleyecek kadar akılda kalıcı olmak) 

Ghosted

Konusuna bakmadan açmıştım. Filmin ilk 15dksı ıyy bu ne aşk filmi derken kızın ajan çıkıp aksiyon filmine evrilmesi. Aksiyon sahnelerinde ikilinin kavga yerleri baya eğlendirdi. Bu başroldeki kadının filmlerini hiç izlememiştim. Filmde konu sıradan olsa da sahneler güzeldi. Ey anacım hopluyor zıplıyor uçaktan atlıyor kızın saç fönü hiç mi bozulmaz.. 

Renfield

Drakula yardımcısının hayatını konu alan komedi ile karışık film. Nicolas abi bence gayet başarılı yorumlamış niye kimse sevmemiş anlamadım, illa ağır bi film mi olması gerekiyordu. Sonunda terapi ekibiyle kavuşmasına baya güldüm xd Sıcak kalplerdeki oğlan oynuyor adam gerçek hayatta da vampir sanırım hiç yaşlanmamış.

8 yorum:

  1. Merhaba :)
    Renfield seveceğim tarzda bir film sanki, aklımda olsun izleyecem umarım.

    YanıtlaSil
  2. nikolas, ölü köpek bakışlı adam :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler listeme aldım severek :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben aşırı ne izleyeceğini bilmeyen, bulduğu zamanda sonuna kadar izleyen biriyim :) Bu durumda çok sorun yaşıyorum malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. liste yapıyorum öyle izliyorum yoksa çok dağınık oluyor ya

      Sil