22 Ekim 2023 Pazar

Cruella / The Glory / Nowhere

 Cruella

Hep izlemek istediğim sürekli ertelediğim bir filmdi. Karakter gelişimi çok güzeldi. Emma zaten mükemel uymuş. En başarılı live action disney yapımı idi cidden. 2.si gelsede hüplesem. Harry Poterdaki kehanet kadın cruellanın annesini mükemmel oynamış sevdim.

The Glory

Okulda zorbalık gören başrolümüzün 30 lu yaşlara gelince zengin arkadaşlarından intikam aldığı dizi. Bu senenin favorisiydi herkes için. 

 AJAN  AJUMMA. Her zaman kdrama yan karakterleri diziyi taşır. Bu teyze de öyleydi. Başrol ve go oynayan adamı şipledim gitti. Doktorla değil go adamla yakışıyorlardı bu durum tartışmaya kapalı. En sonunda kızını alıp gitmesi en iyisini yaptı.

Beni tilt eden şeyler: Abi bu kız fasfakir 2004de özel okullar yok muydu da bu zenginlerin arasında okuyor? Herkesin eleştirdiği şey çok haklıydı başrol çifti arasındaki yaş farkı çok belli oluyordu yakışmıyorlardı :(Ya bu kadın elini kolunu sallaya sallaya herkesi tehdit ediyor şantaj yapıyor hiçbir polis fark etmez. Fark ettiğinde ya cnm 18 sene önce biz yapamadık sen halletmişin gidebilirsin diyo xd  Zengin çocukları ama hiçbirinde bir gram akıl yok. Sürekli milleti aşağılama derdindeler paran var git hayatını yaşa ne sataşıp duruyorsunuz birbirinizle. Haber sunucusu deccal: Anasına güvenip zorba olayım her kötülüğü yapayım sonra mutlu aile tablosu çizeyim hoşt ya. Diğerlerde boş çardı özellikle şu estetik yaptıran. Hepsi hak ettiğini buldu sonunda. 

Herkes 2. sezon nerde doktorun intikamını izleyeceğiz falan demiş ama ben hiç öyle düşünmedim. Aksine tadında bitti. Başıma bir şey gelmeyecekse song hye oyunculuğunu sevmediğim için başrolün donuk sahnelerinde sıkıldım.(evet descendants of the sun izlemedim ve izlemeyeceğim hiç ilgimi çekmiyor)  Dizinin konusu intikam süreci daha keyifli idi. 

Nowhere

Ülkesini terk etmek zorunda kalan hamile başrolün konteynırın içinde denizde hayatta kalma hikayesi. Mantıksal olarak sürekli hata bulabilirsiniz ama hayatta kalma filmlerinde bu hep var. Sürükleyiciydi.


6 yorum: