15 Kasım 2023 Çarşamba

The Menu / My Happy Marriage / Celebrity

The Menu

Şef restoranında toplanan zengin tiplerin son yemekleri. Bazıları filmi uzun ve sıkıcı bulsa da ben sevdim. Hep bir sonraki adımı merak ettim. Yardımcı şefin öldüğü kısımda cidden noluyo nerelere geldik dedirtti. Şef kendine göre yargı dağıtmıştı ama kendisiyle alakalı olmayan kişilerin yaptığı kötülükleri sıralaması saykoluk ötesiydi. Hele şefin mutfaktaki askerleri helloooo transtan uyanabilir misiniz şey 30 kişi yemek hazırlayıp öleceksiniz napıyoruz biz demediniz mi?  Kızı salıvermesinin tek nedeni uzun yıllar sonra tekrar hevesle yemek yapmasıydı, bu kısım güzeldi. 

 My Happy Marriage

Animesinin kesitleri o kadar çok önüme düştü ki izlemeye üşendiğim için film versiyonunu izledim. Bu sene çıkmış zaten. Ailede sürekli şiddet gören bir kızın asker ile evlendirilmesini anlatılıyor. Ailenin özel güçleri var kızda yok diye dışlanıyor evlendirip şutluyorlar bildiğin. Kıza çok üzüldüm başta. Asker taş ötesi yakışıklı zaten. Sonu tatlı bitti güzeldi. Oynayanlardan 2 tane seslendirmeni tanıdım, kaldı ki anime kültürüm çok derin değil. Diğerleri de hep ünlü oyuncularmış.

Celebrity

Günümüz infuluns tayfanın yalanları dolanları konu almış dizi. Aşırı cringe insta tayfanın takipçi ve drama için yapmadıkları şey yok dizide. Babası iflas etmiş bir kızın ünlü olma güç kazanma hırsı ile ilerliyor. 12 bölüm sonuna kadar merakla izletiyor. Başrolden çok si-hyeon hatunu sevdim zarif kadın. İlk başta baş roldeki erkekle eski aşk dramaları biraz sıktı. Sonradan eeehh yeto senin kız kardeşinden de senin tribinden de diyip kocasına yallah artık demesi oh be dedirtti. Zengin kız var ya tam nefretliksin cidden. Olay örgüsü güzeldi, aşklı meşkli kdramalardan sıkıldıysanız şans verilebilir.

Minik notlar: Kendime sözümü tuttum ve 1 senedir ayda bir kere de olsa yazı paylaşma hedefime ulaştım. Geçen kasım geri dönmüştüm yazmaya. Helal be kendim muahh.  Yazılarımı gözden geçirince daha uzun yazmaya başladığımı daha rahat olduğumu fark ettim bu durum beni mutlu etti. İmla kuralları ise hak getire arkadaşlar maalesef başaramıyorum. Yeni hedefim ise farklı türlerde daha çok film izlemek bakalım yapabilecek miyim:)  

6 yorum:

  1. Son cümlende bahsettiğin gibi senin film önerilerin gerçekten farklı türlerde çoğunu bilmiyor oluyorum (film izlemeye çok vakit ayırmadığımdan olabilir) fakat konular ilginç geliyor yazıyı okuyunca.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi öyle oluyor ben de asya tarafını takip ettiğim için hep diğer filmleri görmüyorum bile :)

      Sil
  2. the menü iyiydi ama gözdem değil my happy marriage izleyim celebrity fena değildi. oleeey yaz yaz yaz bir kenaraaa :)

    YanıtlaSil
  3. Üçü de duyduğum filmlerdi ama izlemeye henüz meyledemedim. :)

    YanıtlaSil