8 Aralık 2023 Cuma

Fanaa / d&d: Honor among the thieves / Finch

Kdrama izleyip sürekli yarıda bıraktığım için film izlemeye başladım blogcum.

Fanaa

2006 yapımı Aamir khan-kojol  filmi. Kör kız hovarda oğlan aşkı olarak başlıyor. Keşke öyle gitseymiş dedim sonra tabi orası ayrı. Filmin ilk kısmında adamın şiirlerine hayran kalıyorsunuz 2dk sonra -benim için kadınlar şehirler gibidir fethederim diğerine geçerim hehediyen terazi burcu erkeği görüyorsunuz.  Yav hatun hem ben aşka inanıyorum hüü deyip tek gece takıldık ama benim senden bir beklentim yok kib byeeee demesi LKDFJGLKDFJG- Evet ikisi arasındaki çekimi hissettiriyordu film.  İkinci kısımda çok sıkıldım. Sanırım aşktan bir anda aksiyona döndüğü için. Yahu 2. kısımda adamın oduna dönüşmesi? Oyunculuk mükemmeldi zaten. Aamir olduğu için izlenir. (Film 3 saat sürüyor izleyecekler mentalini ona göre ayarlasın)

 d&d: Honor among the thieves 

Rol yapma kutu oyunun filmi. Eğer benim gibi oyunla alakanız yoksa ve hiçbir şey bilmiyorsanız büyülü fantastik bir film deyip keyifle izliyorsunuz. Mezar sahnesi cidden komikti. 

Finch

Ozon tabakası  delinip dünya gg olduktan sonrasını anlatıyor. Adamın köpeğini korumak için robot yapmasını ve robotu eğitmesini izledik. Güzel vakit kaybı olmayan bir filmdi.


1 yorum: