24 Aralık 2023 Pazar

Tiyatro / Gonzagonun Öldürülmesi

 Bloggerı 2013de keşfettikten sonra 'buraya gittiğim tiyatroları yazıyım da güzel şeyler biriksin' demiştim. Yenisini ekleyim güzel anlara ve anılara. Ailemle birlikte Gonzago'nun öldürülmesi isimli tiyatroyu izledik. Elizabeth karakterini çok sevdim. Aslında çok zeki olması ve delilikle gidip gelmesi oyuncunun bunu sahnede yansıtması çok iyiydi. Lola karakteri de çok güzeldi. Benim için tiyatro izlemek film yada dizi izlemekten 10 kat daha iyi hissettiriyor. Umarım 2024de daha fazla giderim. Sevgiler.

4 yorum:

  1. Çok iyi yapmışsınız. Tiyatro izlemeyi ben de çok severim.

    YanıtlaSil
  2. ankarada tiyatro eveet :) ulusta kızılayda :) pursaklarda izlemedim hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 700 koltuk çok büyükktü. ama mistik havalı büyük tiyatro en güzeli

      Sil