27 Aralık 2023 Çarşamba

See You on Venus / Fleabag / Strong girl nam soon


 See You on Venus

Klasik teenage romantik/dram filmi. 18 yaşına yeni giren ve hasta olan kızın başka ülkede annesini aramasını anlatıyor. Derinlik aramadan izlenir.

Fleabag

İngiliz yapımı 12 bölümlük  kara mizah. (Ben hariç herkes izlemiş ben şok) Cinsellik takıntısı olan bir kızın ayakta kalmasını ve gerçek aşkla tanışmasını anlatıyor. Son 6 bölümü çok çok daha beğendim. Replikler mükemmeldi. Peder ile aralarındaki konuşmalara bayıldım. Hem gülüyorsunuz ama geçen cümlenin aslında hüzünlü bir gerçek olduğunu anlayınca üzüş mod. Bibloyla olan sahnelerde çok güldüm. Ekrana dönüp sürekli mimik yapması ve sonraki bölümlerde pederin bunu duymaya başlaması çok tatlı detaylardı. 4. duvarın kırılması tekniğiymiş bu. İzleyenle konuşmakmış, yeni öğrendim bende.

 Strong girl nam soon

Kabul edelim hepimiz bu diziyi kötü karakter yüzünden izledik. Keşke shio'nun eski yaşamını daha çok anlatsalardı. Ana karakterin sevgilisinin yüzünü hatırlayan var mı diye sorsam kimse bilmez. Ya allah affetsin ana çifti sevemedim :( Dizi baştan sona mantık hatasıyla dolu fantastik dizi ehe diyip görmezden gelinmesi tavsiye edilir. Yeni kdrama izleyicileri sevecek şeyler bulabilir ama gurmeler için ortalama kaldı. Özel güçleri kısmı da çok abartılmıştı. Neden 16 bölüm sabrettim diziye tabi ki diğer karakterler sayesinde. Şirket imparatoriçesi anneyi çok sevdim. Ailede erkeklerin hep güçsüz takılması zaafları olması çok komikti. Çoğu şey havada kaldı 2. sezona bıraktılar.

2023 yallah hadi postu bu. Kah güldük kah ağladık. %75 ağladık ama neyse bir yıl bitti. Kişisel olarak korkunç bir seneydi. Allah'ım bize güzel, sağlıklı, mutlu şeyler yaşamayı nasip et deyip 2024e hoş geldin diyoruz.

2 yorum:

  1. o zamansa yüzde 75 gülelim seneye :) üçünü de izlemedim :) şu son diziyi severim herhalde :)

    YanıtlaSil